Thursday 15 January 2015

Kapsul Minyak Zaitun (Virgin Oil)


Kapsul Minyak Zaitun (200 kapsul dalam 1 Botol)

Harga (termasuk kos pos laju): RM65.00 (Sem.) RM70.00 (Sabah & Sarawak)

Khasiat Minyak Zaitun:
  1.  Kandungan vitamin dan flavonoid berfungsi mencantik, menyegar dan melembutkan kulit (juga masalah jerawat)  dan menjadikan rambut sihat bersinar dan lebat.
  2. Kandungan asid oleik (asid lemak tidak tepu mono) dan asid linoleic dan linolenik (asid lemak tidak tepu poli yang mengandungi omega 6 dan omega 3) dapat mengurangkan risiko penyakit jantung (kardiovaskular), kanser dan penuaan.
  3. Menambah bilangan kolesterol baik (HDL) dalam badan bagi menghalang penghasilan plak pada arteri/pembuluh darah penyebab sakit jantung dan tekanan darah tinggi.
  4. Kajian The Journal of the National Cancer Institute menunujukkan diet minyak zaitun bersama buah-buahan dan sayur-sayuran  bersifat anti-kanser – semua jenis kanser termasuk  kanser payu dara, kanser kolon dan kanser prostat.
  5. Melancarkan penghadaman di mana ia melepaskan asid gastrik perlahan-lahan selain membantu pengeluaran hempedu yang optimum
  6. Meningkatkan penyerapan vitamin, mineral dan nutrien penting. Bagi ibu mengandung, baik untuk bayi dalam kandungan dan mengatasi masalah sembelit yang biasa dialami ibu mengandung
  7. Mengurangkan masalah arthritis (sakit lutut dan sendi) dan osteoporosis (tulang rapuh)di kalangan warga emas
  8. Menambahkan tenaga dan stamina tubuh.
  9. Mengatasi masalah penghadaman, gastrik, cacing dan angin (gas dalam perut)

Untuk maklumat lanjut/pembelian, hubungi 013-6521777 (call/whatsapp/telegram)

No comments:

Post a Comment